Friday, September 29, 2006

Dajm

Provet gick bra. Tror jag.
Jag fick tillbaka mitt "fejkade"(läs iscensatta) nationella prov i svenska . Allting var tydligen bra, men det hade varit super-duper om jag hade funnit tid att renskriva det. Betyget? MVG-. Shit. Min lärare sa att jag har ett mentalt MVG hos honom. Jag hoppas det även kan ta form i trycksvärta vid juletid. Det gäller att ligga i, jag vill verkligen inte sänka mig i ett kärnämne eftersom jag sitter på den heliga treeinigheten.
Dagens lunch var nuggets, ris och gräddsås. Jag åt som vanligt även ketchup till. Allt smakar gott när man är hungrig, jag tror det är en av anledningarna till att skolmaten inte är ännu bättre.
Nu måste jag gå och hjälpa till med middagen: kyckling i örtsås med ris. Efterrätt? Dajmglass. Strut? -absolut.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home