Monday, December 11, 2006

Krakelska synder

Jag har brutit mot bloggkoden. Dålig uppdatering, är lika med inga roliga inlägg, är lika med dålig blogg. Fy på mig!
Här kommer försvarstalet:
Fem prov på en vecka är i det mesta laget, inte sant? Det går ändock inte att halv-datta, om man tänker sig komma in på Kungsholmen.
I helgen har jag närvarat vid vissa cermonier. God mat, ach so. Dessvärre verkar min tunga prioritera intressant prat framför unami(det heter väl så?). Kort sagt: jag kan inte erinra några smörkoledrag hos fisken.
Denna vecka verkar bli lugn. Hela familjen ska baka godis och laga kakor(det där lät lite konstigt, jag är helt slut, okej?). Lunchen intogs på Wayne's, de har otroligt goda mackor(lite oväntat faktiskt)! Ägg, svartpeppar, tomat, smakrik lollorosso och roman samt mortadella och creamcheese i en saftig solros(eller kanske rostat vete?)bagel/ciabatta. Blodpudding till middag. Ikväll alltså. Gott. Allvarligt.
Okej ni får ursäkta, jag tror jag går och dör nu. Vi hörs imorgon när melatoninhalten är lite lägre.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home