Sunday, November 25, 2007

Bemärkelsedag

Idag är det min oviktiga bemärkelsedag. En sådan dag kräver ingen sång, ingen tårta, inga gäster och absolut ingen fest. Jag är alldeles för gammal för att fylla år i år (även om jag hemligt sympatiserar med Findus).
-Nej, jag har inte gått och gift mig i Rådhuset och inte bryr jag mig om mitt 101:a blogginlägg. Ändå sätter den 25:e mig mentalt i sprakande spektakel, November är nämligen min favoritmånad. En favoritdag att avrunda den bästa månaden med.
Ikväll får jag min favoriträtt. Citron och sesammarinerad oxfilé och buljongkokt saltåbulgur. Mumma(förstärkningsuttryck) med must till!

1 Comments:

Blogger Nässelblom och choklad said...

Ett jättegrattis till dig Krakel. Inte kan jag väl tro att du är för gammal för att fylla år. Kan jag ana ironi i ditt inlägg?
Jag har verkligen inte glömt dig och att vi kanske skulle fika någon dag. Jag har helt enkelt haft så mycket att göra. Jag har aldrig haft så fullt upp hela tiden. Men nu vill jag i alla fall önska dig ett sent GRATTIS och ett tidigt GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!
Ha det så bra! Hälsningar Eva

2:29 PM  

Post a Comment

<< Home