Sunday, April 27, 2008

Året som gått


Eftersom jag har fått så vänliga kommentarer tycker jag att det är på sin plats att förtjäna dem lite. Jag går på dagbehandling var tredje vecka och försöker att hålla i mina betyg ändå. Detta tar mycket kraft och tid, varför jag har underlåtit att skriva på någon månad eller så.

Häromdagen hängde familjen framför datorn och kikade på årets presterade Canon-upplevelser. Här kommer matbilderna som jag aldrig publicerade. Jag måste fika, det kommer fler bilder imorgon. Jag svär vid min mattebok! Bilden visar föressten en förnämligt god poilanesmörgås på kafé Frankfurt i Oktober.

3 Comments:

Blogger Ilva said...

nu har du svurit på din mattebok så jag väntar på fler bilder! jag ser fram emot det för det här lovar gott!

7:40 AM  
Blogger Ormen said...

O,vad glad jag blir att "höra" av dig igen, ser fram emot mer....

11:23 AM  
Blogger KrakelSpektakel said...

Ilva, jag minns att vi diskuterade estetiken kring matfoto, men realismen ligger mig mer varmt om hjärtat! haha...
Ormen -snart har jag sommarlov (och mobilt bredband).

4:38 PM  

Post a Comment

<< Home