Tuesday, June 05, 2007

Paradox

Food is pain. Jag citerar härmed ett citat. Det citerade citatet kommer från tuffingen Bourdains sabatiertunga och finns på Tant Winblads blogg. Jag älskar mat men gillar inte att äta (ibland). Magen skriker av hunger men jag kan inte förmå mig att ladda den ytterligare.
Jag måste äta- vill äta mer och kommer att äta mer. Jag har lagt av med att läsa innehållsförteckningen på varor. Jag är ledig imorgon, slipper skollunch och någon mer konsertkväll som rubbar dygnsrytmen. Just det. Min sommar och jag mår bra.

3 Comments:

Blogger Husmodern said...

Tant Winbladh! Hihi!

10:34 AM  
Blogger Lisa said...

Fnissa ni bara, småsnärtor! Min fem år yngre man kallar mig drömtant. Det ni!

8:36 PM  
Blogger KrakelSpektakel said...

Det kan jag livligt föreställa mig.

5:19 PM  

Post a Comment

<< Home